- Kategorie
-
SHS Pheromone Essence Women 7,5ml - Feromony Esencja Dla Kobiet 7,5 ml
Nowość
Symbol:
SHS022A
136.63
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | natychmiast |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 4 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5907632923279 |
Zostaw telefon |
SHS Pheromone Essence Women 7,5ml - Feromony Esencja Dla Kobiet 7,5 ml
Pheromone Essence™ to czysta esencja feromonów popularnej marki Sexual Health Series. Feromony te znajdują się na rynku już od ponad 10 lat i w tym czasie zyskały sobie ogromną popularność. Zawdzięczają ją niesamowicie czystej esencji feromonów dającą ogromną satysfakcję. Pheromone Essence™ są dostępne w wersji damskiej i męskiej o pojemności 7,5ml.
Pheromone Essence™ zyskując ogromną popularność wśród klientów platform sprzedażowych i e-sklepów został również zauważony przez prasę lifestylową:
Pheromone Essence™ oparty jest na najwyższej jakości Androstenonie. Flakonik 7,5 ml posiada specjalny dozownik, umożliwiający dolanie feromonu do ulubionych perfum (maksymalnie 100 ml) lub stosowanie go bezpośrednio na skórę lub ubrania. Pamiętaj, że feromony aplikowane bezpośrednio na skórę działają o wiele skuteczniej. I wystarczają na wiele tygodni. Możesz je zmieszać ze swoimi perfumami lub stosować punktowo i dodatkowo używać perfum.
- Opakowanie: 7,5 ml flakonik z zakraplaczem
- Wydajność: 150 kropel
- Ilość feromonów w 1 kropli: 17 mcg
- Średni czas użytkowania / stosowane co dzień: 3 miesiące
Jeśli szukasz naprawdę skutecznych feromonów, to zapomnij o tanich podróbkach. Różnicę między oryginalnymi feromonami a ich tańszymi odpowiednikami jest taka, jak w przypadku perfum. Tanie perfumy na początku pachną podobnie, ale bardzo szybko wietrzeją. Podobnie jest z feromonami, z tym że nie chodzi tu o zapach, a o ich skład i nasycenie.
Wszystkie produkty hurtowni Eromed.pl objęte są gwarancją satysfakcji. Jako nasz klient możesz zwrócić zakupione produkty w terminie do 180 dni bez podania przyczyny a my bezzwłocznie zwrócimy Ci pieniądze.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.